Kraj

Lubella i Tymbark wprowadzają nowe produkty

We wrześniu należące do grupy Maspex Wadowice spółki Tymbark i Lubella wprowadzają nowe linie produktowe. Na rynku pojawią się dwie...

We wrześniu należące do grupy Maspex Wadowice spółki Tymbark i Lubella wprowadzają nowe linie produktowe. Na rynku pojawią się dwie nowe linie: Tymbark Premium z cząstkami i miąższem owocowym oraz skierowana do aktywnych kobiet linia napojów Fit. W ramach marki Tymbark Premium na półkach pojawią się napoje w litrowych kartonach z korkiem o smakach: pomarańcza z cząstkami owoców, czerwony grejpfrut z cząstkami owoców, wiśnia z miąższem owoców i jabłko antonówka z miąższem owoców. Fit natomiast to linia niskokalorycznych napojów owocowych także w opakowaniach litrowych z korkiem o smakach: pomarańcza i czerwony grejpfrut, ananas i grejpfrut, wiśnie i winogrona oraz lekka marchewka i pomarańcza. Produkt jest skierowany do aktywnych kobiet, dla których ważne jest dobre samopoczucie i zgrabna sylwetka. “Fit jest odpowiedzią na obserwowane trendy rynkowe i modą na zdrowy styl życia przejawiającą się troską nie tylko o zdrowie, ale także i wygląd. Ważna jest także rosnąca popularność produktów kategorii wellness wpływających na dobre samopoczucie i produktów typu light – o obniżonej wartości kalorycznej” – powiedziała Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex Wadowice. Lubella wprowadzi natomiast we wrześniu na rynek trzy nowe linie produktowe: zmienione płatki Mlekołaki o nowej recepturze, smakach i kształtach, batony Mlekołaki i makaron Lubella przeznaczony dla dzieci. Mlekołaki przeszły “lifting” – zmienione zostało opakowanie i receptura (teraz oparta na ziarnach 5 zbóż). Nowe Mlekołaki będą dostępne na półkach w pięciu rodzajach. Będą to: kuleczki o smaku czekoladowym Choco Balls, muszelki o smaku czekoladowym Choco Shells, płatki kukurydziane Corn Flakes, kosmiczne rakiety o smaku czekoladowym Choco Rockets i kosmiczne gwiazdki cynamonowe Cinis Stars. Płatki kukurydziane będą kosztowały 2,5 zł, natomiast cena innych rodzajów wyniesie 3,7 zł. Batony Choco Rockets z posypką i mlekiem i batony z posypką i mlekiem Cinis Stars o wadze 25 g będą kosztowały 0,72 zł. Makaron dla dzieci Lubella będzie dostępny w kształtach przedstawiających postaci z bajek. Cena 250-gramowego opakowania wyniesie 1,6 zł. “Nowe produkty będziemy wspierać reklamowo. W przypadku Tymbarku będzie to reklama telewizyjna i prasowa” – mówi Dorota Liszka, ale grupa Maspex Wadowice nie zdradza jeszcze szczegółów mediaplanu. Produkty Lubelli i Tymbarku są reklamowo obsługiwane przez agencję Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa. (PU)