Zagranica

OMD tworzy Newsroom

Dom mediowy tworzy komórkę, która w czasie rzeczywistym ma wykorzystywać pomysły, insighty i najnowsze wydarzenia jako motory nowych inicjatyw.

OMD wprowadza Newsroom – specjalną komórkę, której zadaniem będzie reagowanie w czasie rzeczywistym na nowości, spostrzeżenia, insighty, które mają być podstawą nowoczesnych działań komunikacyjnych. W tym celu dom mediowy nawiązał współpracę z czołowymi przedstawicielami mediów i nowoczesnych technologii. Są wśród nich: BuzzFeed, The Guardian, Global Radio, Facebook i Outbrain. Na czele komórki ma stanąć Toby Gunton. Działanie jest elementem systemu strategicznego “Stay Culture Connected”, które ma pomagać klientom domu mediowego w planowaniu mediów, monitoringu zapotrzebowania na komunikaty i wyszukiwaniu trendów, aby jak najskuteczniej dotrzeć do odbiorców działań reklamowych.
Hub będzie wspierany przez zespół kreatywny brytyjskiego oddziału OMD, na czele którego stoi Ann Wixley.

(Brand Republic)