Kraj

Wysoka sprzedaż miesięcznika "Pani" bez gadżetu

Wydanie sierpniowe miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost") miało rozpowszechnianie płatne w wysokości 91 771 egzemplarzy według danych wydawcy. Numer sierpniowy sprzedawany...

Wydanie sierpniowe miesięcznika “Pani” (AWR “Wprost”) miało rozpowszechnianie płatne w wysokości 91 771 egzemplarzy według danych wydawcy. Numer sierpniowy sprzedawany był bez gadżetu, wsparty ograniczoną kampanią radiową i w miejscach sprzedaży. Bohaterką okładki tego wydania była znana pisarka Katarzyna Grochola, przedstawiona w nietypowej dla swego wizerunku stylizacji. Poprzedni numer “Pani” bez gadżetu, w czerwcu br., miał sprzedaż mniejszą o 30 tys. egzemplarzy – 61 680. Według informacji od wydawcy, na podstawie ZKDP, rozpowszechnianie płatne “Pani” średnio w pierwszym kwartale br. wyniosło 61 530, w drugim kwartale – 92 413, trzeci kwartał jeszcze nie jest podsumowany (lipiec – 125 774; sierpień – ponad 91 tys.). AWR “Wprost” zostało wydawcą “Pani” jesienią ub.r. Nabyło tytuł od Edipresse Polska. Sprzedaż “Pani” w okresie I-V 2004 r. wyniosła średnio nieco ponad 80 tys. egz. – o 16 proc. więcej od porównywalnego okresu roku 2003. (KP)