Kraj

Otrivin z nową stroną internetową i spotem reklamowym [wideo]

Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D118003147%22%7D
Marka Otrivin (Novartis Poland), należąca do kategorii sprayów do nosa, przygotowała szereg nowych aktywności na najbliższy rok. Oprócz kampanii telewizyjnej konsumenci mogą korzystać z nowej strony produktowej marki. W zakresie działań edukacyjnych Otrivin realizuje zaś trzecią edycję kampanii “Oddychaj przez nos, oddychaj lepiej”, która ma na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie prawidłowego oddychania przez nos 
i jest wspierana przez niezależnych ekspertów.

Za przygotowanie spotu, który dedykowany jest produktowi Otrivin Menthol, jest agencja Saatchi & Saatchi.  Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink. Działania public relations prowadzi agencja Multi Communications. Za projekt strony internetowej odpowiedzialna jest agencja VML Poland.