M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Scholz & Friends i Young & Rubicam walczą o budżet Plusa

Katarzyna Kacprzak | 2 marca 2015, 06:00

Z przetargu odpadły agencje Grey Group i McCann.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, jest w trakcie przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną swojej głównej marki Plus. Z naszych informacji wynika, że w przetargu zostały agencje Scholz & Friends (obsługuje kreatywnie wprowadzoną jesienią ub.r. obecnie wiodącą markę prepaid operatora - Plush) oraz Young & Rubicam (obecnie zajmuje się obsługą kreatywną marki Plus).

Przetarg dotyczy odświeżenia wizerunku i komunikacji marki.

Grupa Young & Rubicam (a konkretnie należąca do niej agencja Wunderman) pracuje dla Polkomtela od co najmniej ośmiu lat. Ostatnio ta agencja realizowała kampanie głównej marki Plus.

Rozpoczęty w styczniu br. przetarg zakończy się prawdopodobnie w pierwszej połowie kwietnia. Jak informowaliśmy 5 lutego br. w MMP24, poza Scholz & Friends i Young & Rubicam na short-liście w konkursie były również agencje Grey Group oraz McCann.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,