M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola składa hołd historii swojego designu

( red. ) | 2 marca 2015, 06:00

Wystartowała kampania na 100-lecie ikonicznej butelki.

W sobotę w USA wystartowała jubileuszowa kampania marki Coca-Cola. W związku z wielkimi obchodami stulecia butelki marka postanowiła świętować globalnie. 
Projekt zainaugurowała wielka wystawa w High Museum of Art w Atlancie, gdzie firma zaprezentowała wszystkie projekty butelek, w jakich można się było napić coli przez ostatnie sto lat. Na wystawie można oglądać setki prototypów i szkiców butelek, a także ponad 100 oryginalnych dzieł sztuki i fotografii inspirowanych kształtem butelek (wśród nich dwa słynne obrazy Warhola). Wystawa będzie otwarta dla publiczności od 28 lutego do 4 października br.

Kolejne jubileuszowe działania obejmą wielkoformatowe reklamy na różnych platformach na ponad 140 rynkach, działania w przestrzeni OOH realizowane w trzech odsłonach, samplingi na festiwalach i innych imprezach. Dodatkowo Coca-Cola uruchomiła specjalną aplikację mobilną, w której można przeglądać historię projektów butelek Coli, na rynku dostępny jest również specjalnie wydany na potrzeby działań album wydawnictwa Assouline.

Wszystkie działania osnute są wokół centralnej kampanii autorstwa Ogilvy & Mather Paris. Film opowiada historię kształtowania się ostatecznego wyglądu butelki Coca-Coli. W różnych odsłonach spotu prezentowane są takie gwiazdy jak Marilyn Monroe, Elvis Presley, Ray Charles.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,