Przetargi

Agencje Starcom MediaVest Group będą pracować dla Danwood

Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.

Firma Danwood, producent domów szkieletowych, rozstrzygnęła przetargi na obsługę w zakresie komunikacji marketingowej oraz strategii i kreacji. Obsługą marki Dan-Wood House zajmie się Starcom MediaVest Group. Za strategię i kreację odpowiadać będzie agencja Next, a za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów Starlink.

Nazwy pozostałych agencji, które zostały zaproszone do procedur przetargowych, oraz wartość budżetu, jaki firma Danwood zamierza przeznaczyć na wsparcie reklamowe, nie zostały ujawnione.

Danwood jest największym producentem domów gotowych w Polsce. Posiada przedstawicielstwa w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Austrii. Firma deklaruje, że jej zdolności produkcyjne sięgają 950 domów rocznie.

Reklamodawca nie zdradza szczegółów na temat planów komunikacji marki. Wcześniej nie prowadził szerokich działań reklamowych.