Kraj

Kampania billboardowa "Marie Claire" pod hasłem: "Czy poznałaś już "Marie Claire"?"

Obecnie trwa promocja październikowego numeru "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Media) na billboardach pod hasłem: "Czy poznałaś już "Marie Claire"?". Oprócz...

Obecnie trwa promocja październikowego numeru “Marie Claire” (Hachette Filipacchi Media) na billboardach pod hasłem: “Czy poznałaś już “Marie Claire”?”. Oprócz reklamy zewnętrznej wykorzystywana jest telewizja. Wydanie listopadowe zostanie wsparte kampanią w TVP, TVN, MTV i w prasie. Do dwóch ostatnich wydań magazynu w tym roku wydawca dołączy filmy na DVD. Według wydawcy sprzedaż sierpniowego wydania tytułu przekroczyła 100 tys. ezgemplarzy. Inne tytuły Hachette również wspierane są kampaniami i wzbogacane dodatkami, np. najbliższe październikowo-listopadowe wydanie “Elle Decoration” ukaże się z dwoma dodatkami: “Kuchnie” i “Prodeco”. Trwa kampania towarzysząca wydaniu jubileuszowemu “Elle” (TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Radio Zet, Radiostacja, wybrane magazyny). Domem mediowym Hachette jest Star Media. (KP)