Kraj

Startuje nowa kampania Radia Vox FM

Towarzyszy jej nowa zabawa antenowa "Łowcy hitów".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6RQZU8e_rb4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa Radia Vox FM (Grupa Time) połączona z antenową akcją specjalną pod hasłem “Łowcy hitów”.

Kampania obejmie prasę (“Super Express”, “Gazeta Wyborcza”, “Gazeta Telewizyjna”, “Party”, “Przegląd Sportowy”), internet (Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl), telewizję (TVP, TVN i Pakiet TVN Mix Muxx, Polsat i Pakiet Polsat Mix Ogólny, Vox Music TV, Fokus TV, Polo TV), kino (Multikino, Cinema City, Helios) oraz siatki wielkoformatowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. W 15-sekundowym spocie reklamowym wykorzystano utwór Chawki feat. Dr. Alban “It’s My Life”. Za jego przygotowanie odpowiada Grupa 13.

Gadżetem kampanii są wideorejestratory samochodowe, które będę rozdawane na antenie radia, aby każdy mógł zarejestrować reakcję swojego dziecka na Vox FM. Równocześnie słuchacze stacji będą mogli wziąć udział w antenowej akcji specjalnej pod hasłem “Łowcy hitów”. Konkurs ruszył wczoraj. Przez cztery kolejne tygodnie od poniedziałku do piątku słuchacze stacji będą mieli za zadanie “upolować” pojawiający się kilka razy dziennie utwór konkursowy. Zwycięzcy za każdym razem otrzymają nagrodę pieniężną. Łączna pula nagród to blisko 90 tys. zł.