M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Flywheel PR rozpoczyna pracę dla Discovery

Piotr Machul | 3 marca 2015, 06:00

Agencja została wyłoniona w przetargu zamkniętym, czyli konkursie ofert.

Firma Discovery Networks w przetargu zamkniętym wybrała agencję Flywheel PR. Agencja zajmie się obsługą medialną kanałów z dwóch grup: factual, czyli Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery Historia, oraz lifestyle, do której należą TLC, ID, Discovery Life i Animal Planet HD. Agencja w konkursie ofert pokonała pięć innych agencji i właśnie rozpoczyna współpracę z nowym klientem. Budżet, jaki był przedmiotem konkursu, nie został ujawniony.
Za komunikację korporacyjną Discovery Networks odpowiedzialna jest nadal MSL Group.
Flywheel PR to agencja założona w 2011 r. przez Iwonę Siwek i Ewę Marczyk-Chłopecką. Ich ponad 8-letnie doświadczenie na rynku PR obejmuje współpracę z takimi klientami, jak: Roche, OTCF (4F), Polpharma, Reckitt Benckiser, Universal Networks International, Mercedes-Benz i Viacom International Media Networks.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,