Kraj

TVP2 promuje nową oprawę

Opracowało ją Konarska-Konarski Studio, a spot reklamowy zrealizowało Platige Image.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa21L2YQj9UE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Stacja telewizyjna TVP2 (Telewizja Polska SA) promuje nową oprawę graficzną. Jak przekonują autorzy, cechuje ją oszczędność w formie, kolorystyce i typografii oraz brak przesadnych ozdobników. W krótkich, 5-sekundowych materiałach filmowych centralne miejsce kompozycji zajmuje cyfra dwa, symbolizująca taflę lustra, a zarazem ekran, w którym odbija się świat. Obrazy w lustrzanym odbiciu uzupełniają kadry w tle, tworzące drugi plan. W ten sposób uzyskano efekt ”filmu w filmie”, który stanowi motyw przewodni nowej oprawy TVP2. Poszczególne klipy nawiązują do kolejnych pór roku i gatunków prezentowanych w ramówce stacji.

Za opracowanie i produkcję nowej oprawy Dwójki odpowiedzialne było Konarska-Konarski Studio. Wiosenną ramówkę promuje także spot wizerunkowy pod hasłem ”TVP2 – zawsze pod wrażeniem”, przygotowany przez Platige Image.

– Pojawiające się w spocie obrazy wiążą programy TVP2 z falami emocji – wyjaśnia reżyser spotu Mateusz Goll. – Celem była prezentacja Dwójki jako miejsca pulsującego ciągłą energią. Wijąca się w szerokim planie wstęga Moebiusa potęguje to wrażenie i podkreśla, że Dwójka w tym zamyśle to niekończąca się emocje i wrażenia.