Kraj

Fruktajl z dodatkowym wsparciem sponsorskim

Maspex dodatkowo wspiera kampanię swojej płynnej przekąski billboardami sponsorskimi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzR8TAxB0W_Q%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 3 marca, marka płynnej przekąski z portfolio Maspeksu wystartowała z wiosenną kampanią.

Dodatkowo marka uruchomiła wsparcie kampanii w postaci billboardów sponsorskich, prezentujących owocowy koktajl. Za kreację spotów odpowiada Young & Rubicam. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.