M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eska TV wesprze swój nowy program kampanią

Katarzyna Woźniak | 4 marca 2015, 06:00

"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 lutego Eska TV na wiosnę proponuje nowość w ramówce – program rozrywkowy "100 złotych”, który wystartuje 8 marca. Program to ranking muzyczny z udziałem gwiazd polskiego show-biznesu. Jest produkowany przez dom produkcyjny F25.

Start muzycznego rankingu wsparty zostanie kampanią w prasie ("Super Express", "Co Jest Grane") i internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, serwisy należące do Grupy ZPR Media). Za zaplanowanie mediów i przygotowanie kreacji odpowiada dział promocji Eska TV.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,