Kraj

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Blachotrapez [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, która odpowiada również za planowanie i zakup mediów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHbIJqTS9CWU%22%7D
Blachotrapez to nowy klient w portfolio Schulz Brand Friendly. Agencja jest autorem nowego pozycjonowania strategicznego oraz kreacji spotu TV.

Film można zobaczyć w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Kampania pod hasłem “Dachy wielu pokoleń” będzie dostępna w stacjach Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych.

Kampanię przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, która odpowiada również za planowanie i zakup mediów. 
Za produkcję spotu odpowiada SCH Creative, czyli dom produkcyjny należący do agencji Schulz, postprodukcją materiału zajmowało się studio NoLabel, a za działania PR odpowiedzialna jest Sfera Group.