M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eskadra wygrywa przetarg North Fish

Katarzyna Woźniak | 5 marca 2015, 06:00

Agencja opracowała platformę komunikacyjną marki i właśnie rusza z kampanią.

Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez North Fish i opracowała platformę komunikacji marki. Wspólne działania w ramach całościowej obsługi reklamowej rozpoczyna wiosenna kampania promocyjna.

Ogólnopolska kampania pod hasłem "Na mały głód, na duży głód... Na zdrowie!" wystartowała 4 marca i potrwa do końca kwietnia.  Komunikacja obejmuje outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz internet. Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs w Facebooku: "Lubisz rybki, tak jak my? Zostań ambasadorem North Fish!". W konkursie można wygrać roczny abonament do restauracji North Fish w całej Polsce. Działania zamyka całoroczny program lojalnościowy, zachęcający do zostania "Fishfanem" i korzystania z dodatkowych kuponów, zniżek i okazji, dostępnych tylko dla klubowiczów.

Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizowały dom mediowy Havas Media (outdoor) oraz Sparc Media (internet). Kampania to pierwszy etap działań agencji związany z wygranym przetargiem na całościową obsługę marki North Fish.

Eskadra opracowała kompleksową platformę komunikacji, w ramach której planowane będą sezonowe kampanie promocyjne oraz opracowywane mechanizmy promocyjne dla klientów. Eskadra stworzyła również specjalną aplikację mobilną dla North Fish, która będzie generować kupony zniżkowe. Dzięki aplikacji, dostępnej na platformach iOS i Android, klienci będą mogli zlokalizować najbliższą restaurację i sprawdzić aktualne menu.

Wiosenna kampania oparta została na idei "human touch". Dlatego Eskadra powołała do życia brand heroes - Nanę i Frode. To postacie, które kochają ryby i owoce morza oraz Norwegię, a co za tym idzie - North Fish. Mają się z nimi utożsamiać fani marki, a bohaterowie mają uosabiać grupę docelową.

North Fish to sieć restauracji, która jest obecna na polskim rynku od 2002 r. Obecnie ma w Polsce 41 placówek, głównie w centrach handlowych.

Czytaj więcej na temat: , , ,