Kraj

Comperia.pl przygotowuje kampanię

Wydawca internetowych porównywarek finansowych, ubezpieczeniowych i komunikacyjnych pracuje nad kampanią telewizyjną wraz z Codemedia i Ilmatic Productions.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmitELpFfvFU%22%7D
Comperia.pl SA – notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wydawca internetowych porównywarek finansowych, ubezpieczeniowych oraz telekomunikacyjnych – pracuje nad nową kampanią telewizyjną. W konkursie ofert wyłoniła partnerów, z którymi zrealizuje kampanię produktów dostępnych w ofercie. Produkcję spotu Comperia.pl SA powierzyła firmie Ilmatic Production. Za planowanie i zakup mediów odpowiadać będzie dom mediowy Codemedia, który pracował z Comperia.pl SA przy okazji dwóch kampanii telewizyjnych spółki emitowanych wiosną ubiegłego roku.

W ubiegłorocznej, pierwszej tak szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Comperia.pl SA podkreślała oszczędność czasu i pieniędzy dzięki porównywaniu ofert wszystkich banków w jednym miejscu w sieci – w porównywarce finansowej Comperia.pl.
Akcja reklamowa, która wystartuje wiosną br., będzie nawiązywała do misji firmy wyrażonej hasłem “Oszczędzamy Twój czas oraz pieniądze” i będzie promować nowy produkt z portfolio Comperia.pl SA. Na razie marketer nie udostępnił nam spotu, jedynie “making-of” .