Comperia.pl SA – notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wydawca internetowych porównywarek finansowych, ubezpieczeniowych oraz telekomunikacyjnych – pracuje nad nową kampanią telewizyjną. W konkursie ofert wyłoniła partnerów, z którymi zrealizuje kampanię produktów dostępnych w ofercie. Produkcję spotu Comperia.pl SA powierzyła firmie Ilmatic Production. Za planowanie i zakup mediów odpowiadać będzie dom mediowy Codemedia, który pracował z Comperia.pl SA przy okazji dwóch kampanii telewizyjnych spółki emitowanych wiosną ubiegłego roku.
W ubiegłorocznej, pierwszej tak szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Comperia.pl SA podkreślała oszczędność czasu i pieniędzy dzięki porównywaniu ofert wszystkich banków w jednym miejscu w sieci – w porównywarce finansowej Comperia.pl.
Akcja reklamowa, która wystartuje wiosną br., będzie nawiązywała do misji firmy wyrażonej hasłem “Oszczędzamy Twój czas oraz pieniądze” i będzie promować nowy produkt z portfolio Comperia.pl SA. Na razie marketer nie udostępnił nam spotu, jedynie “making-of” .