W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki. Dżemy zostały wprowadzone na rynek specjalnie z myślą o dzieciach.
Reklamy podkreślają, że produkty te mają gładką, idealną dla dzieci konsystencję – producent zapewnia, że nie zawierają kawałków owoców, skórek i pestek, dostępne są w trzech duosmakach: truskawka/czerwona porzeczka, czarna porzeczka/jeżyna oraz morela/mango. Do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym – przekonuje Agros Nova.
Kampania obejmuje reklamę w telewizji, VoD, internecie, prasie oraz na dużym ekranie – przed kinowymi hitami.
Marka Łowicz przekonuje, że w 2014 r. umocniła pozycję lidera o 2,7 pkt proc., osiągając 50,5 proc. (Nielsen, MAT ON 2014) rynku produktów dżemowych w ujęciu Total Polska, bez dyskontów.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.