Kraj

Łowicz z kampanią dżemów dla dzieci

Niebawem wystartują działania reklamowe dla marki z portfolio Agros Novej wprowadzonej z myślą o najmłodszych - Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki.

Łowicz z kampanią dżemów dla dzieci
W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki. Dżemy zostały wprowadzone na rynek specjalnie z myślą o dzieciach. 

Reklamy podkreślają, że produkty te mają gładką, idealną dla dzieci konsystencję – producent zapewnia, że nie zawierają kawałków owoców, skórek i pestek, dostępne są w trzech duosmakach: truskawka/czerwona porzeczka, czarna porzeczka/jeżyna oraz morela/mango. Do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym – przekonuje Agros Nova.

Kampania obejmuje reklamę w telewizji, VoD, internecie, prasie oraz na dużym ekranie – przed kinowymi hitami.

Marka Łowicz przekonuje, że w 2014 r. umocniła pozycję lidera o 2,7 pkt proc., osiągając 50,5 proc. (Nielsen, MAT ON 2014) rynku produktów dżemowych w ujęciu Total Polska, bez dyskontów.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.