Bartłomiej Walczuk awansował w strukturze agencji 180heartbeats
+ Jung v. Matt i objął stanowisko associate creative directora. Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.
Walczuk pracuje w 180hb od grudnia 2013 r. Jako senior art director tworzył projekty dla takich marek, jak AXN, Getin Bank, Tiger oraz Nike. Ma ponadpięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w agencjach McCann Ericson, Young & Rubicam, Ogilvy & Mather. Tworzył projekty m.in. dla Amnesty International, Canal+, Danone, Ministerstwa Finansów, Nju. Mobile, Perły (Browary Lubelskie), Plus GSM, Żywiec-Zdrój.
Projekty współtworzone przez Walczuka były nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy (m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Promax BDA, KTR, Effie etc.). W 2014 r. wygrał polską edycję Young Creatives w kategorii film i w teamie
z Jakubem Saganem z K2 reprezentował Polskę na festiwalu Cannes Lions.