Kraj

Wiosenna kampania sieci Komfort [wideo]

Kampania jest kontynuacją zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc1BRprxcGqE%22%7D
Sieć sklepów Komfort rozpoczyna promocję wiosennych kolekcji. Kampania “Nowości w parach” prezentuje wybrane panele i dywany. 

Pod względem kreacji kampania stanowi kontynuację zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych występują ci sami aktorzy, a fabuła utrzymana jest w tej samej, żartobliwej konwencji.

Podobny jest również dobór mediów. Spoty reklamowe prezentowane są w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne) oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet, RMF FM). Akcja komunikowana jest również w punktach sprzedaży. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink. Projekty materiałów POSM i produkcję wykonał dział marketingu sklepów Komfort.