M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Największa akcja samplingowa Coca-Coli w trzech polskich miastach

Katarzyna Kacprzak | 10 marca 2015, 06:00

Za organizację akcji odpowiada Havas Engage Warsaw.

Coca-Cola rozpoczęła największą w historii marki akcję samplingową, w której zaprasza mieszkańców trzech polskich miast do wspólnego posiłku.

Zespoły samplingowe Coca-Coli każdego dnia, równolegle w trzech lokalizacjach (Warszawa, Trójmiasto i Kraków), aż do końca kwietnia będą odwiedzać polskie rodziny, by wręczyć im w prezencie butelkę Coca-Coli. Wraz z butelką każdy otrzyma kupony i oferty sklepów dające możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Coli oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Na etykiecie znajdującej się na odwrocie butelki można znaleźć także przepis na obiad.

Za organizację akcji samplingowej odpowiedzialny jest Havas Engage Warsaw. Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i socialmediowe koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , ,