Firma Lotte Wedel, właściciel brandu E. Wedel, wystartowała z wiosenną kampanią marki. Tym razem marka poleca się ponownie do gotowania.
Całość akcji skoncentrowana jest na stronie internetowej, gdzie poza nowymi przepisami na dania z wykorzystaniem wedlowskich produktów można znaleźć specjalną interaktywną aplikację oraz konkurs z nagrodami. Dodatkowo działania będą wspierane drugą serią programu kulinarnego “Słodko i wytrawnie” oraz 30-sekundowym spotem reklamowym.
Na stronie internetowej marki konsumenci znajdą nie tylko wskazówki, jak krok po kroku przygotować desery z dodatkiem czekolady, ale również dania główne i przystawki słone z wykorzystaniem wedlowskich produktów. Na stronie znajduje się także aplikacja interaktywna, dzięki której internauci mogą przygotować potrawy razem z mistrzynią czekolady Joanną Profus. Fani marki Wedel mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. warsztaty kulinarne.
Ponadto widzowie TVP2 po raz kolejny spotkają się z Joanną Profus oraz dziennikarką kulinarną Agnieszką Kozak w programie “Słodko i wytrawnie”. W 10-odcinkowej serii pokażą one, jak przygotować potrawy z wykorzystaniem wedlowskich słodkości. W każdym odcinku prowadzące przedstawiają przepis na jedno szybkie i proste danie zarówno słodkie, jak i wytrawne, które może stać się wiosenną inspiracją. Wiosenną odsłonę kampanii “W kuchni z E. Wedel” promuje 30-sekundowy spot reklamowy, który jest emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast digital agencja Cosmo.