M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RMF FM pozostaje liderem słuchalności

Katarzyna Woźniak | 12 marca 2015, 06:00

Zwiększa się udział stacji w czasie słuchania.

Według najnowszej fali badań instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta. W kolejnych falach stacja zyskuje, a jej wynik jest wyższy niż w analogicznej fali sprzed roku. Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,8 proc.
Jak wynika z badań, RMF FM zajmuje pozycję lidera słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat.
Na drugim miejscu pod względem czasu słuchania w ostatniej fali badań znajduje się Radio Zet (Grupa Eurozet) z udziałem w czasie słuchania na poziomie 13,8 proc.; na trzecim miejscu znajduje się Program I Polskiego Radia z wynikiem 8,9 proc., a na kolejnym - Program III Polskiego Radia z udziałem w czasie słuchania na poziomie 7 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,