M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Allegro wspiera powieść "Starość aksolotla"

Maciej Florek | 13 marca 2015, 06:00

Kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. wideo mapping.

W ten weekend w Cinema City Arkadia rusza niestandardowa akcja kinowa wspierająca premierę pierwszej wydanej przez Allegro interaktywnej powieści "Starość aksolotla”. W związku z tym, że powieść występuje w formie interaktywnego ebooka, kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. wideo mapping. 45-sekundowy spot będzie emitowany zarówno na ekranie, jak i na ścianach sali projekcyjnej, tworząc zsynchronizowaną całość. Dodatkowo w wybranych kinach Cinema City emitowany będzie 60-sekundowy spot w bloku specjalnym.

Kreację stworzyło studio Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,