M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich ZPR Media

Piotr Machul | 17 marca 2015, 06:00

Będzie odpowiadać za działania marketingowe miesięczników "Dobre Wnętrze", "Moje Mieszkanie" i "M jak Mieszkanie".

Alicja Strzelczak została nowym dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media SA. Będzie odpowiadać za działania marketingowe miesięczników "Dobre Wnętrze”, "Moje Mieszkanie” i "M jak Mieszkanie”. Nowe obowiązki łączyć będzie z dotychczas pełnioną funkcją dyrektora marketingu tytułów parentingowych.  
Alicja Strzelczak przez ostatnie półtora roku pracowała dla tytułów wnętrzarskich pod kierownictwem Ireny Walczak, prowadząc samodzielnie działania marketingowe dla magazynu "Moje Mieszkanie” oraz wspierając pozostałe tytuły wnętrzarskie. Jednocześnie była odpowiedzialna za marketing miesięcznika "M jak Mama".
Wcześniej przez prawie osiem lat związana była z TVP, gdzie pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu i odpowiadała za politykę marketingową lokalnych ośrodków telewizyjnych. Brała także udział w organizacji i promocji masowych imprez realizowanych przez TVP.
Irena Walczak jako dyrektor marketingu tytułów budowlanych odpowiada za działania marketingowe i akcje specjalne w zakresie tematyki budowa i architektura.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,