M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trzy statuetki dla Polski w YGA

Katarzyna Kacprzak | 18 marca 2015, 06:00

Kampanie Wojciecha Kowalika, Macieja Koziny, Macieja Sobieskiego, Jana Cieślara i Rafała Rysia docenione na jednym z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie.

Wczoraj ogłoszono wyniki Young Guns Award. Brąz w kategorii PR otrzymała kampania "Bardzo dobre maniery" (Cheil Poland) przygotowana przez Wojciecha Kowalika, Macieja Kozinę i Macieja Sobieskiego. "Tatuaże wolności" (Isobar Poland) autorstwa Jana Cieślara i Rafała Rysia zdobyły brąz w kategorii creative. Srebro w kategorii digital otrzymała kampania "Photos for Life – charytatywny bank zdjęć" (Isobar Poland) również autorstwa Jana Cieślara i Rafała Rysia. Maciej Kozina obecnie pracuje w 180hb, a Wojciech Kowalik w Fallon Prague.

– Na listach nagrodzonych w tym roku znajdują się najlepsze agencje na świecie, takie jak Droga5, R/GA, Leo Burnett, i najlepsze projekty – włącznie z "#Like a Girl" marki Always. To, że na liście nagrodzonych znaleźliśmy się wspólnie z takimi agencjami, bardzo nas ucieszyło – mówi Jan Cieślar, współautor nagrodzonych kampanii.

– Poziom tegorocznego festiwalu był bardzo wysoki, czego najlepszym przykładem jest fantastyczne grand prix oraz projekty nagrodzone złotymi statuetkami. Jury konkursu, wybrane przez globalnych dyrektorów kreatywnych największych agencji na świecie, było bardzo wymagające i skrupulatne. Dlatego tym bardziej cieszy to, że polskie prace poradziły sobie bardzo dobrze – mówi Kamil Kowalczyk, senior copywriter Leo Burnett Chicago, juror w tegorocznej edycji Young Guns.

Young Guns to jeden z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie, który nagradza projekty realizowane przez młodych kreatywnych. Przewodniczącym jury tegorocznego konkursu jest Dave Douglass, dyrektor kreatywny i partner w agencji Anomaly Toronto.

Wszystkie nagrodzone prace można znaleźć tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,