M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artur Grochowski dyrektorem sprzedaży Sport.pl

Piotr Machul | 18 marca 2015, 06:00

Grochowski wraca do Agory po dwuletniej przerwie. 

Artur Grochowski został dyrektorem sprzedaży Sport.pl. Odpowiadać będzie za powołanie nowego zespołu, który zajmie się przygotowaniem oraz sprzedażą ofert reklamowych poświęconych produktom z grupy Sport.pl – od serwisu, poprzez aplikacje mobilne, aż po serwisy tematyczne, takie jak PolskaBiega.pl czy Fitness.Sport.pl.
Artur Grochowski przez kilkanaście lat związany był z Agorą, gdzie był m.in. szefem sprzedaży lokalnej Gazeta.pl. W latach 2006-2013 jako dyrektor wydawniczy serwisu Sport.pl odpowiadał za biznes i promocję serwisu. W 2013 r. był dyrektorem obsługi klienta w agencji Komunikacja Plus. Następnie przez rok pracował w firmie Content Media, gdzie kierował projektem poświęconym rozwiązaniom z obszaru marketingu sportowego.
Sport.pl to serwis sportowy, a także jego wersja mobilna oraz aplikacja Sport.pl Live. Aplikacja ta zanotowała ponad 700 tys. pobrań na urządzenia z systemem operacyjnym Android, blisko 85 tys. na Windows Phone oraz 60 tys. na iOS. W ramach Sport.pl działają również serwisy tematyczne, m.in. PolskaBiega.pl, Fitness.Sport.pl oraz Junior.Sport.pl.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,