M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

Piotr Machul | 18 marca 2015, 06:00

To nowe stanowisko w firmie.

Andrzej Szpalerski pełni funkcję dyrektora działu badań telewizyjnych w spółce ZPR Media. To nowe stanowisko w firmie. Szpalerski będzie przewodził zespołowi, który ma zadanie obsługę Brokera TV/IDMnet oraz stacji telewizyjnych z portfolio Grupy ZPR Media – Fokus TV, Polo TV, Eska TV i Vox Music TV.
Szpalerski od stycznia 2014 r. pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds. badań w spółce IDMnet, gdzie odpowiadał za analizy dotyczące rynku telewizyjnego. Wcześniej przez trzy lata pracował w domu sprzedaży mediów tematycznych Atmedia. Pracował także w dziale badań i analiz Telewizji Polsat oraz w domu mediowym OMD Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,