M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała kampania chipsów Lay’s Max [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 18 marca 2015, 06:00

Nagrodą w promocji są przekąski w restauracjach KFC.

Wystartowała kampania chipsów Lay’s Max, która promuje Loterię Lay’s Max – pierwszą w historii marki Lay’s w Polsce akcję organizowaną we współpracy z partnerem HoReCa. Tym razem marka Lay’s zdecydowała się na współpracę z KFC.

Aby wziąć udział w loterii, należy szukać kuponów w paczkach Lay’s Max. W puli nagród jest milion przekąsek w KFC. Akcję promocyjną wspiera kampania TV i w mediach społecznościowych. Za kreację kampanii ATL odpowiada agencja BBDO Warszawa, komunikację w internecie prowadzi agencja VML, media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Czytaj więcej na temat: , , ,