M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volvo i Grey London "butelkują" szwedzkie powietrze

( red. ) | 18 marca 2015, 06:00

Volvo w nowej kampanii przekonuje, że każdy może mieć w samochodzie szwedzkie świeże powietrze.

Volvo w nowej kampanii przygotowanej z agencją Grey London "butelkuje" świeże szwedzkie powietrze. Nowa kampania ma na celu wypromowanie innowacyjnego systemu filtrowania powietrza w modelu XC90.

W ramach kampanii Grey stworzył film, który ukazuje sielankowe szwedzkie krajobrazy, ale nie pokazuje samego samochodu. Spot będzie emitowany w kinach i internecie, a także podczas prezentacji aut. Dodatkowo Grey we współpracy z nowojorskim Glass Studio Off Centre stworzył "szwedzki inhalator powietrza", który można wypróbować na żywo u dilerów i "skosztować" szwedzkiego oddechu.
Inhalator został stworzony przez Jonasa Rotha i Rasmusa Smitha Becha. Film wyreżyserował Hollie Newton.


(Brand Republic)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,