Kraj

Nestle zachęca do spróbowania świątecznych smaków na co dzień

Wystartowała rozległa kampania produktów marki Winiary, które marketer poleca "nie tylko od święta".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6V7xirQKNfY%26feature%3Dem-subs_digest%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa marki Winiary z portfolio Nestle. Działania będą realizowane w kanałach VoD. Firma nie ujawnia, która agencja odpowiada za kreację i realizację działań. W działaniach marketingowych promowane będą barszcz biały, żurek i majonez marki Winiary.

Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada MEC. Kreację poprzednich kampanii przygotowywała m.in. agencja Legend Group.