M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kubuś z kolejną promocją dla najmłodszych

Katarzyna Woźniak | 18 marca 2015, 06:00

Marka Maspeksu rusza z akcją "Gdzie jest Kubuś?".

Kubuś startuje z promocją konsumencką adresowaną do najmłodszych. W tym roku działania podporządkowane są poszukiwaniu brand hero. Miś znika z każdego miejsca, w którym do tej pory był obecny – nie ma go m.in. na opakowaniach promocyjnych, promocyjnej stronie WWW ani w aplikacji "Kubuś i przyjaciele”.
Bohater marki wyruszył w długą, pełną przygód podróż po świecie. Odwiedza ciekawe miejsca na mapie świata, takie jak Statua Wolności w Nowym Jorku, Wieża Eiffla w Paryżu czy Taj Mahal w Indiach.
Promocja opiera się na mechanizmie wymiany kodów promocyjnych na nagrody gwarantowane. W tym roku dzieci będą miały możliwość zdobycia ponad 35 tys. gadżetów przywiezionych przez Kubusia ze swojej podróży po świecie, takich jak: bezprzewodowy głośnik bluetooth z Nowego Jorku, pojemne torby na pas z Australii, przeciwsłoneczne okulary z Hawajów, słuchawki z Japonii oraz ręczniki ze słonecznych plaż Meksyku. Dodatkową atrakcją jest zamieszczona na stronie WWW aplikacja, za pomocą której można szukać Kubusia na mapie świata. Użytkownik, który będzie najbliżej odgadnięcia miejsca jego pobytu w danym tygodniu, może wygrać nowoczesnego smartfona. W tym roku produkty objęte promocją to: Kubuś Go!, Kubuś Gęsty (300 ml), Kubuś Play i Kubuś Waterrr (500 ml).
Promocja będzie wspierana poprzez kampanię emitowaną w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP i TVN. Za przygotowanie promocji odpowiada agencja Kid & Young. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.


Czytaj więcej na temat: , , , , ,