Dom mediowy Carat wprowadza do swojej oferty trzy nowe produkty cyfrowe – House of Loop, House of Apps oraz House of Content.
House of Loop to autorski produkt przygotowany przez Carat Polska z Isobar Polska umożliwiający optymalizację planowania mediów w oparciu o jakościowe badania internetu, w tym analizy blogosfery i social mediów. Jest podstawą do planowania działań contentmarketingowych – House of Content stworzonym razem z iProspect, który ma wpisywać się w trend inbound marketing, w którym marka staje się twórcą i wydawcą treści.
House of Apps to platforma stworzona przez Carat Polska przy współpracy z Isobar Polska i Hypermedia, będąca narzędziem do agregowania wszelkich rozwiązań technologicznych przygotowanych dla klientów grupy z wielu kategorii rynkowych, m.in.: FMCG, motoryzacja, beauty & fashion, kids, retail. Platforma dostarcza informacji zarówno o aplikacjach typu social, mobile, jak i serwisach o profilu e-commerce, e-learning.
Z nowych rozwiązań zaproponowanych przez Carat Polska korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.