Kraj

Manufaktura po raz kolejny wybrała TBWA

Agencja odpowiada za strategię komunikacyjną oraz kreacje 
w kanałach ATL i BTL.

Manufaktura po raz kolejny wybrała TBWA
Agencja TBWA już po raz kolejny będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kreatywną 
i komunikację marketingową łódzkiej Manufaktury. W ramach współpracy na 2015 r. zaplanowano sześć odsłon kampanii reklamowej, opartej na połączeniu nowoczesności miejsca z włókienniczymi tradycjami miasta.

Wiosenna odsłona kampanii rozpoczęła się w marcu br. i potrwa do 30 marca br. Obejmie Łódź oraz okolice miasta. TBWA odpowiada za strategię komunikacyjną oraz kreacje 
w kanałach ATL i BTL. W kampanii wykorzystano nośniki zewnętrzne, m.in. billboardy, tablice backlight, wielkoformatowe siatki winylowe i citylighty. Działania reklamowe będą także prowadzone 
w regionalnej prasie i rozgłośniach radiowych. W Manufakturze zostanie zorganizowana zintegrowana kampania promocyjna skierowana do jej klientów, obejmująca m.in.: ulotki, plakaty oraz konkursy.

Tagi