M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Katarzyna Woźniak | 19 marca 2015, 06:00

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

Startuje wiosenna odsłona kampanii marki Pepsi (PepsiCo). Akcja "Wyzwanie Pepsi" obchodzi w tym roku 40-lecie. Tym razem ma jednak inny charakter. Pepsi i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych barier. W Polsce wystartowało już pierwsze wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. Trzy zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego wyzwania został polski projektant Maciej Sieradzky.
Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, w portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są konkursy i działania PR.
Do podejmowania wyzwań fanów na całym świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi: Usher, Serena Williams,
James Rodríguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti, Jerome Jarre.
Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, należy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7Up oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro znajdujących się na wybranych stacjach paliw Orlen w Polsce. Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l.

Reklamę przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w internecie przygotował Digital One, a materiały POS opracowała agencja 4Frame. Działania PR prowadzi Questia.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,