Zagranica

Cheetosy chcą zdetronizować czekoladowe zające

Na święta wielkanocne Frito Lay w USA proponuje zupełnie inną kategorię słodkiej przekąski niż czekoladowy zając.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6oYy3iYF7E4%22%7D
W USA marka Cheetos z portfolio Frito Lay wystartowała z nowym produktem i nową kampanią wspierającą. Agencja Goodby Silverstein & Partners promuje Sweetos – kukurydzianą słodką przekąskę z dodatkiem cynamonu, która ma być propozycją zarówno między posiłkami, jak i jako dodatek do mleka na śniadanie.
Spot reklamowy utrzymany jest w konwencji nieco surrealistycznej. Czekoladowy zając łypie na konsumenta demonicznymi oczami, podczas gdy chrupki nie powodują stanów lękowych.  

Kampania będzie miała odsłony w telewizji, internecie i w prasie.

(Creativity Online)