M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LifeTube otwiera specjalny dział gamingowy

Maciej Florek | 20 marca 2015, 06:00

Firma wraz z polskimi gamerami współpracowała już m.in z Sony Playstation i Asusem.

LifeTube przy współpracy z Remigiuszem Maciaszkiem, youtuberem gamingowym, otworzył dział gamingowy, skupiający kanały o grach w YouTubie. Gamerzy zrzeszeni w LifeTubie (m.in. SKKF, JDabrowsky czy Drollercaster) przyciągają na swoje kanały w sumie ponad 4 mln stałych widzów, a ich materiały wygenerowały ponad 540 mln wyświetleń.

Youtubowi gracze zarabiają na reklamach wyświetlanych przed filmem (pre-roll i instream) i tych umieszczonych na kanale (display). Najbardziej dochodowe są jednak współprace ze znanymi markami. Dzięki pracy działu new business w LifeTube z polskimi gamerami na przestrzeni ostatniego półtora roku współpracowali m.in.: Sony Playstation, Asus, Lenovo, Microsoft, Intel, LG czy Electronic Arts. Wśród widzów gamingu silnie promuje się również Sprite.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,