M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Costa Coffee lekko na wiosnę

Katarzyna Woźniak | 20 marca 2015, 06:00

Firma wprowadza do menu nowości w wersji light oraz warianty bezglutenowe.

Wystartowała wiosenna kampania sieci Costa Coffee (CHI Polska) pod hasłem "Zatrzymaj się na lekką chwilę”. W nowej komunikacji marka zachęca do tego, by w codziennej bieganinie znaleźć chwilę dla siebie. Od dzisiaj w kawiarniach dostępna jest nowa oferta produktowa z elementami "lekkości": produkty o obniżonej kaloryczności, ciasto bezglutenowe i mleko bez laktozy. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu, w OOH, a także na nośnikach digitalowych.
Główną "bohaterką" wśród kawowych wariantów ma być Viva Vanilia serwowana również w wersji na zimno o kaloryczności 35 kalorii na 100 ml. Towarzyszy jej szykowany na miejscu jogurt naturalny z musli i musem owocowym, niskokaloryczny muffin z jagodami i sernik light z owocami. Linia owocowa zostanie rozbudowana o aromatyczną kawę – Tukan Chai Caffè Latte o egzotycznym smaku mango, oraz Herbatę Premium z dodatkiem truskawek i porzeczek. Kategoria ciast rozszerzy się z kolei o Tort bezowy z żurawiną. Ponadto od 20 marca pojawią się dwie innowacje z myślą
o zdrowiu klientów ‒ wszystkie napoje kawowe w kawiarniach Costa będą mogły zostać przygotowane także na bazie mleka bez laktozy, a osoby cierpiące na nietolerancję glutenu znajdą w ofercie bezglutenowe ciasto czekoladowe, które będzie można także podgrzać w piecu.
Szeroko zakrojone działania reklamowe realizowane są w prasie, radiu, na nośnikach digitalowych
oraz na outdoorze. Spoty emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji, m.in. Tok FM, Chilli Zet, Antyradio, Kolor, RMF Maxxx, i w stacjach z pakietu Time Warszawa. W ramach kampanii OOH wykorzystano klasyczne formaty, jak i siatki wielkoformatowe, reklamy geotargetowane wyświetlane w tramwajach, a także Infoscreeny w warszawskim metrze. Reklama prasowa pojawi się na łamach miesięczników lifestyle'owych, m.in. "Elle", "Glamour", tytułów informacyjnych, m.in. "Metro", a także lokalnych (mazowieckich i łódzkich) dodatków do "Gazety Wyborczej Co Jest Grane”.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kreacje przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab.  

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,