Kraj

Berlinki na żywo w "Must be the music" [wideo]

Koncepcję przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp5jo9Vf84eA%22%7D
Berlinki komentują na żywo występy uczestników najnowszej edycji “Must Be The Music”. Koncepcję niestandardowych działań dla Animeksu, sponsora show, przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark. Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r., po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.

– Po raz pierwszy w historii polskiej telewizji lokowanie produktu odbywa się w takiej formie. Wymyślone przez nas scenki z Berlinkami są realizowane na żywo, w czasie rzeczywistym – mówi Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.

W każdym z dziesięciu odcinków “Must be the music” ukażą się trzy scenki z komentarzami Berlinek. Oprócz tego emitowane będą także trzy 8-sekundowe billboardy sponsorskie, znane już z poprzedniej edycji programu.

Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem wszystkich filmów jest Wojciech Wawszczyk. Za zaplanowanie kampanii odpowiada Katarzyna Romanowska z domu produkcyjnego Alvernia Content.

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała sześć spotów tworzonych w ramach cyklu “Berlinki mówią same za siebie” oraz trzy billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach ósmej edycji programu “Must be the music”.