Berlinki komentują na żywo występy uczestników najnowszej edycji “Must Be The Music”. Koncepcję niestandardowych działań dla Animeksu, sponsora show, przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark. Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r., po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.
– Po raz pierwszy w historii polskiej telewizji lokowanie produktu odbywa się w takiej formie. Wymyślone przez nas scenki z Berlinkami są realizowane na żywo, w czasie rzeczywistym – mówi Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.
W każdym z dziesięciu odcinków “Must be the music” ukażą się trzy scenki z komentarzami Berlinek. Oprócz tego emitowane będą także trzy 8-sekundowe billboardy sponsorskie, znane już z poprzedniej edycji programu.
Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem wszystkich filmów jest Wojciech Wawszczyk. Za zaplanowanie kampanii odpowiada Katarzyna Romanowska z domu produkcyjnego Alvernia Content.
Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała sześć spotów tworzonych w ramach cyklu “Berlinki mówią same za siebie” oraz trzy billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach ósmej edycji programu “Must be the music”.