Kraj

13 Ulica startuje z kampanią wizerunkową

Kanał filmowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową. Działaniom towarzyszy konkurs dla widzów.

13 Ulica startuje z kampanią wizerunkową

Kanał filmowy 13 Ulica rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową. W ramach kampanii emitowany będzie specjalny spot reklamowy. Koncepcja kreatywna została opracowana wewnętrznie przez dział marketingu nadawcy.

Działania reklamowe zostaną wsparte konkursem dla widzów, polegającym na rozwiązaniu 13 zagadek kryminalnych w ciągu 13 dni. Organizator przewidział nagrodę pieniężną. – W ramach naszych dalszych działań, mających na celu pozycjonowanie stacji 13 Ulica jako “miejsca zbrodni”, a więc kanału zawierającego najlepsze treści kryminalne, zainwestowaliśmy w zintegrowaną kampanię wizerunkową, aby zaistnieć w wielu kanałach komunikacji jednocześnie – powiedziała Nailia Tasseel, director of marketing emerging markets Universal Networks International.

Komunikacja na temat stacji i konkursu dodatkowo prowadzona jest na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Budżet kampanii nie został ujawniony.