Kraj

Streetcom rusza z kampanią dla Miracle Cream marki Garnier

W akcji dla kremy przeciwzmarszczkowego bierze udział 2 tys. ambasadorek.

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom, wygrała przetarg na obsługę kampanii dla produktów firmy L’Oréal Polska kremów Miracle Cream marki Garnier. Działania właśnie ruszyły. 

Streetcom rusza z kampanią dla Miracle Cream marki Garnier
Do kampanii zostało zaproszonych tysiąc ambasadorek powyżej 40 roku życia oraz tysiąc powyżej 50 roku życia, które stosują pielęgnację przeciwzmarszczkową. Akcja potrwa sześc  tygodni.

Głównym celem działań marketingu rekomendacji jest poinformowanie konsumentek o  produkcie Garnier Miracle Cream, jego formule, która daje natychmiastowy efekt “korekcji optycznej”, a także jego długotrwałych właściwościach przeciwzmarszczkowych. Komunikacja kampanii będzie koncentrowała się na głównym haśle marki: “Efekt metamorfozy skóry natychmiast i na długo” . Dodatkowo dzięki aktywności ambasadorek Streetcom, ma zostać zbudowana silna świadomość marki i jej zalet.

Kampania będzie realizowana online i offline. Ambasadorki będą miały za zadanie wypróbować krem na własnej skórze, a także rekomendować go swoim koleżankom. W paczkach ambasadorskich znajdą się również kupony z 15 proc. rabatem na wszystkie produkty z gamy Miracle Cream Garniera. Kupony będzie można zrealizować we wszystkich drogeriach Rossmann w całej Polsce.

Ambasadorki, które zostały zaproszone do akcji, będą miały do wykonania również zadania online, polegające na dzieleniu się swoimi opiniami na temat kremu oraz udostępnianiu grafik związanych z komunikacją produktu.