M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bluerank, Performics oraz Mets i Qusima walczą o nagrody w Berlinie

Maciej Florek | 24 marca 2015, 06:00

Polskie agencje mają łącznie siedem nominacji.

Projekty z Polski walczą o nagrody w tegorocznej edycji konkursu European Search Awards. 

Agencja Bluerank otrzymała nominacje za "Get 8600% ROI with relevant organic traffic" w kategoriach: best use of search – retail, best SEO campaign i best use of content marketing.

Dom mediowy Primus (Mets) i Quisma, należące do GroupM, za kampanię dla Leroy Merlin "Rigour, innovation and sales!" są na short-liście w kategoriach: best use of search – retail, best local campaign. Kampania Primusa i Quismy "Tireless optimisation rewarded" również dla Leroy Merlin została nominowana w kategorii best ppc campaign.

Kampania zrealizowana przez Performics (ZOG) dla marki Iwostin Sensitia znalazła się na short-liście w kategorii best integrated campaign.

W konkursie nagradzane są najlepsze kampanie SEO, PPC digital i content marketing realizowane przez europejskie agencje. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas gali European Search Awards 22 kwietnia br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,