M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szkoleniowcy Pogoni Szczecin reklamują piwo Bosman

Maciej Burlikowski | 24 marca 2015, 06:00

Regionalna marka Carlsberga jest sponsorem szczecińskiego klubu piłkarskiego od 2004 r.

Carlsberg Polska rozpoczyna kampanię reklamową swojej regionalnej marki piwa Bosman pod hasłem ”Moje życie. Moja pasja”. Podkreśla w niej swoje związki z piłkarskim klubem Pogoń Szczecin, którego marka Bosman jest sponsorem od 2004 r.

Piwo Bosman reklamują dwaj wychowankowie, a obecnie szkoleniowcy klubu. Dariusz Adamczuk karierę rozpoczął w 1987 r. i w szczecińskim klubie grał przez sześć lat (w tym czasie jako gracz reprezentacji Polski w 1992 r. zdobył wicemistrzostwo olimpijskie w Barcelonie). Następnie przeszedł do Glasgow Rangers (zdobył m.in. Puchar i mistrzostwo Szkocji), a po powrocie do Szczecina objął funkcję prezesa Akademii Piłkarskiej Pogoni Szczecin. Drugim z bohaterów reklam Bosmana jest Maciej Stolarczyk, który w Pogoni grał w latach 1989-1999 i 2001-2002 (w sumie 178 meczów). Do szczecińskiego klubu powrócił w 2009 r. już w roli szkoleniowca, obecnie jest dyrektorem sportowym klubu.

W ten sposób Bosman chce pozycjonować się jako marka dla odważnych, niezależnych i wytrwałych w dążeniu do celu mężczyzn.

Kampania outdoorowa z ich udziałem potrwa do połowy kwietnia. Autorem kreacji jest agencja LSCG, a zdjęcia wykonał szczeciński fotograf Paweł Smoliński.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,