Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą “Mania Strachachania” przygotowała i zrealizowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Kampania jest adresowana do dzieci i młodzieży w wieku 9-12 lat. W opakowaniach promocyjnych Mr Snaki znajdują się “strachoskoczki”, nasadki na ołówki oraz spin-o-strachy (plastikowe kółka do zabawy, obrysowywania itp.). Oprócz tych nagród w opakowaniach ukryte są również karty z nagrodami typu: Sony Playstation, Game Boy, kubki i maski. W kolejnym etapie promocji zmianie ulegną oferowane nagrody gwarantowane, czyli wrzutki. Promocja jest wspierana kampanią telewizyjną (TVP, Polsat, TVN, Fox Kids, Cartoon Network i MiniMax) oraz komunikacją w miejscach sprzedaży (plakaty, headery, wobblery oraz paski promocyjne na opakowaniach). Za obługę mediową marki Mr Snaki odpowiedzialny jest dom mediowy Media Group. (AMS)