Kraj

Star Foods wspiera kampanią nową promocję

Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą "Mania Strachachania" przygotowała i...

Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą “Mania Strachachania” przygotowała i zrealizowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Kampania jest adresowana do dzieci i młodzieży w wieku 9-12 lat. W opakowaniach promocyjnych Mr Snaki znajdują się “strachoskoczki”, nasadki na ołówki oraz spin-o-strachy (plastikowe kółka do zabawy, obrysowywania itp.). Oprócz tych nagród w opakowaniach ukryte są również karty z nagrodami typu: Sony Playstation, Game Boy, kubki i maski. W kolejnym etapie promocji zmianie ulegną oferowane nagrody gwarantowane, czyli wrzutki. Promocja jest wspierana kampanią telewizyjną (TVP, Polsat, TVN, Fox Kids, Cartoon Network i MiniMax) oraz komunikacją w miejscach sprzedaży (plakaty, headery, wobblery oraz paski promocyjne na opakowaniach). Za obługę mediową marki Mr Snaki odpowiedzialny jest dom mediowy Media Group. (AMS)