Kraj

Wspólna kampania reklamowa BP i Payback

Uczestnicy programu lojalnościowego, tankując na stacjach BP, mogą odebrać nagrody, np. bidon, ręcznik lub torbę marki 4F. Kampanię, która potrwa do 12 kwietnia br., przygotowały Kineskop, High Noon oraz Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FO6EjlJZv1W0%22%7D
Sieć stacji paliwowych BP Polska oraz Loyalty Partner Polska, operator multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback, przygotowali wspólną kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona w telewizji, internecie (m.in. YouTube) oraz kinach. Potrwa do 12 kwietnia.

Ma zachęcić uczestników programu Payback do tankowania na stacjach BP. Za zgromadzone punkty bonusowe mogą oni odebrać specjalnie przygotowane nagrody, takie jak bidony, ręczniki oraz torby sportowe marki 4F.

– Wiosna to powrót do zdrowego stylu życia, dlatego nagrodami, które promujemy w naszej kampanii, są produkty znanej marki sportowej 4F – mówi Piotr Lipiński, senior marketing & PR manager Loyalty Partner Polska.

Film reklamowy przygotowała agencja Kineskop (kreacja) i dom produkcyjny High Noon (produkcja). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.