M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Koniec "Open Happiness" Coca-Coli?

( red. ) | 25 marca 2015, 06:00

Marketer zaprasza 10 agencji do wielkiego przetargu kreatywnego.

Coca-Cola zaprosiła 10 agencji, z którymi już współpracuje, do nowego przetargu kreatywnego. Są to: David, Dentsu, FCB, Martin Mercado, McCann, Ogilvy, Santo, Sra Rushmore, The Cyranos oraz Wieden & Kennedy. Być może ten przetarg oznacza koniec obecnej, wprowadzonej w 2009 r. platformy komunikacyjnej "Open Happiness"  i zastąpienie jej nową. Autorem "Open Happiness" jest Wieden & Kennedy, komunikacja ta miała wiele odsłon, m.in. podczas SuperBowl czy Oscarów, reklamy stworzone w ramach platformy zdobyły ponad 60 nagród Cannes Lions. Coca-Cola boryka się jednak z problemem spadku sprzedaży na niektórych rozwiniętych rynkach. Odpowiedzią koncernu jest wielka operacja odświeżenia opakowań oraz kampania świętująca 100-lecie ikonicznej butelki napoju. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,