Przetargi

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przygotowuje się do kampanii na rynku czeskim i słowackim

Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań komunikacyjnych promujących polską żywność.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi przetarg, którego zwycięzca będzie odpowiadał za realizację działań komunikacyjnych promujących polską żywność na rynku czeskim i słowackim.

W kampanii powinny być uwzględnione: działania za pośrednictwem telewizji o zasięgu ogólnokrajowym, prowadzone za pomocą narzędzi marketingowych, takich jak lokowanie produktu, ze szczególnym uwzględnieniem programów kulinarnych, lifestyle’owych oraz telewizji śniadaniowej; reklama prasowa obejmująca w szczególności artykuły sponsorowane dostosowane tematyką do profilu czasopisma; reklama zewnętrzna wykorzystująca dostępne nośniki w komunikacji miejskiej w Pradze i Bratysławie; działania PR prowadzone m.in. na bazie eventów tematycznych związanych z polską żywnością organizowane w Pradze oraz w innych dużych miastach Czech i Słowacji (np. imprezy uliczne, road-show, działania z wykorzystaniem food trucka), ze szczególnym uwzględnieniem inicjatyw promocyjnych wskazanych do realizacji przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi;
działania prowadzone za pośrednictwem internetu dotyczące m.in. mediów społecznościowych oraz współpracy z blogerami kulinarnymi, lifestyle’owymi oraz opiniotwórczymi, a także na zamieszczaniu bannerów w najczęściej odwiedzanych serwisach internetowych.

Termin prowadzenia kampanii przewidziany jest od dnia zawarcia umowy do początku września br. Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mija 30 kwietnia br.

Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: jakość – kreacja, koncepcja i strategia realizacji działań komunikacyjnych (waga 80), cena (waga 20).