Dom mediowy Value Media rozszerza swój dział planowania komunikacji mediowej. Szeregi spółki zasiliło trzech nowych pracowników.
Kalina Krassowska, nowa senior communication planner, do Value Media przeszła z MediaComu, w którym planowała kampanie na Europę Środkową dla marek Procter & Gamble oraz Brauna. Wcześniej Krassowska związana była ze Starcomem, gdzie odpowiadała za prowadzenie kampanii online’owych i offline’owych dla Grupy Allegro oraz Eurobanku, jak również planowała kampanie telewizyjne marek Samsung i Estee Lauder. W Value Media współtworzy zespół Katarzyny Widerowskiej, obsługujący m.in. Suzuki i WSiP.
Antonina Komorowska, communication planner, wcześniej pracowała dla domu mediowego MediaCom, gdzie obsługiwała kampanie reklamowe Procter & Gamble i Teva Pharmaceuticals na rynkach Europy Środkowej. W Value pracować będzie w zespole Michała Kwita obsługującym m.in. Amicę i Jaguar – Land Rover.
Irmina Zimoch, junior communication planner, karierę w branży mediowej rozpoczęła w Atmediach, pracując dla klientów takich jak GroupM, OMD i PHD. W kwietniu 2014 r. dołączyła do domu mediowego PHD, w którym pracowała dla PVM oraz marek Hipp i Staropolanka. Zimoch w Value Media pracuje w teamie Agnieszki Pikuły.