Zagranica

Bajkowy ślub w kampanii PNC

Amerykańska korporacja finansowa zachęca do zabezpieczania swojej przyszłości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTlSQVDIyjms%22%7D
W USA wystartowała kampania PNC. Jej bohaterem jest ojciec panny młodej, który zorganizował jej bajkowy ślub. Kobieta dojeżdża do kościoła na jednorożcu, zamiast druhen ma baletnice, tren niosą kolibry, a kwiaty pozostawione wzdłuż ławek rozkwitają w rytm jej kroków. Na ślubie śpiewa boysband. Współczesny ślub zestawiony jest ze wspomnieniem ojca, w którym córka jest jeszcze dzieckiem. 
Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Deutsch. Za efekty specjalne – agencja The Mill. Kostiumy – Florencia Tellado.

(AdWeek)