Kraj

Udział w rynku widowni Polsatu był najwyższy od stycznia 2002 r.

Udział w rynku widowni Polsatu (SHR) w grupie 16-49 lat wyniósł 13 września 30,3 proc. - poinformował Polsat, powołując się...

Udział w rynku widowni Polsatu (SHR) w grupie 16-49 lat wyniósł 13 września 30,3 proc. – poinformował Polsat, powołując się na dane AGB Polska. To najlepszy wynik stacji od stycznia 2002 r. Polsat zakończył 13 września jako “niekwestionowany lider na rynku, i to we wszystkich reprezentatywnych grupach” – głosi komunikat stacji. Zdaniem kierownictwa kanału rekordowy wynik Polsatu to konsekwencja bardzo dobrych wyników poszczególnych programów jesiennej ramówki takich jak “Interwencja”, “Informacje”, “Samo Życie” i “Bar” oraz ogromnej popularności filmu pokazywanego w ramach cyklu “Mega Hit” – “Dzień Niepodległości”. Zdaniem kierownictwa stacji jesienna oferta Polsatu cieszy się ogromnym zainteresowaniem widzów, co przekłada się na bardzo dobre wyniki stacji w dwóch minionych tygodniach (30 sierpnia – 12 września). W grupie 16-49 Polsat z wynikiem 21 proc. udziałów jest liderem rynku i wyprzedza TVP1 (20,9 proc.), TVP2 (17,3 proc.) oraz TVN (15,2 proc.). W paśmie prime time Polsat osiąga jeszcze lepsze wyniki – 24,2 proc. (TVP1 – 21,8 proc., TVN – 17,4 proc., TVP2 – 16,3 proc.). (PM)