Land Rover zdecydował o przeniesieniu swojego globalnego budżetu kreatywnego i cyfrowego do agencji Spark 44.
Głównym przegranym w USA i Wielkiej Brytanii jest agencja Young & Rubicam, która wyprodukowała wiele prac dla marki i była za nie wielokrotnie nagradzana. Drugi przegrany to agencja Ogilvy, która w wyniku decyzji Land Rovera straciła budżet projektowania user experience. Z kolei Wunderman nie będzie już obsługiwać strony internetowej marki, a Cogent Elliont z kolei utracił klienta, który zajmował się produkcją. Obsługa social mediów została również przesunięta do Spark 44 z We Are Social.
Jaguar Land Rover zapowiedział, że za zakup mediów nadal będzie odpowiadać Mindshare.
Agencja Spark 44 powstała w 2012 r., ma biura w Los Angeles, Londynie, Birmingham, Frankfurcie, Szanghaju i Sydney. Specjalizuje się w obsłudze branży motoryzacyjnej.
(BrandRepublic)